آرشیو
آزمون تحصیلات تکمیلی و دکتری 1402
جمعه، ۱۲ اسفند ۱۴۰۱مراسم تجلیل از نیروهای حراست و نگهبانی دانشگاه بجنورد با حضور دکتر محمد شیخ...
یکشنبه، ۴ دی ۱۴۰۱توصیه های ایمنی حفاظت فناوری اطلاعات اداره حراست
دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۴۰۱هفت نصیحت رهبر انقلاب به بسیجیان
یکشنبه، ۶ آذر ۱۴۰۱جلسه هماهنگی با همکاران حفاظت فیزیکی
یکشنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۱برگزاری آزمون وزارت بهداشت و کار و امور مالیاتی در دانشگاه بجنورد
شنبه، ۲۳ مهر ۱۴۰۱آماده سازی تیم فوتسال اداره حراست جهت شرکت در مسابقات داخلی دانشگاه
جمعه، ۲۲ مهر ۱۴۰۱دیدار صمیمانه ریاست محترم دانشگاه بجنورد با مدیر و پرسنل حراست دانشگاه
دوشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۱کوهنوردی کارکنان حراست دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس
یکشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۱بازدید از پارک علم و فناوری و دانشگاه کوثر
شنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۱آزمون کاردانی پیوسته فنی وحرفهای و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
شنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۱نشست مدیران حراست دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور
شنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۱آزمون کانون وکلا و استخدامی دستگاههای اجرایی
شنبه، ۱ مرداد ۱۴۰۱روز حراست
چهارشنبه، ۲۲ تیر ۱۴۰۱آزمون سراسری 1401
دوشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۱تخلیه تلفنی
«آنچه نمیدانی مگو، بلکه همه آنچه را می دانی نیز مگو، زیرا خداوند بزرگ بر اعضای بدنت چیزهایی را واجب کرده که از آنها در روز قیامت بر تو حجت آورد.»
حضرت علی (ع)
تخلیه تلفنی، عبارت است از تلاشی آگاهانه از طرف دشمن با بهرهگیری از غفلت یا فریب عوامل خودی، به منظور کسب اطلاعات و القای خواستههای خود از طریق برقراری ارتباط تلفنی. موضوعی که در عین سادگی و کم اهمیت جلوه کردن، بسیار مهم و حیاتی است و به امنیت کشور خدشه ی زیادی وارد نموده است. دشمن همواره از طریق برقراری ارتباط تلفنی و استفاده از عناوین هویت جعلی بدنبال بدست آوردن اطلاعات مهم است.
حفاظت گفتار
حفظ و کنترل زبان در مباحث اخلاقی و روایات جایگاه مهمی دارد و کسی که نتواند رازدار مردم باشد، گرفتار یک رذیله اخلاقی و معاشرتی است و باید در رفع آن بکوشد که تقوا و تمرین میتواند راهی مناسب بشمار آید. راز به اقتضای حرمتش باید پنهان و پوشیده بماند وگرنه راز نمیشد و در این هیچ تردیدی نیست
ضرورت حفظ اسرار جامعه اسلامی
شگردهای تخلیه تلفنی
- شناسایی اهداف، مراکز و افراد مناسب
- داشتن اطلاعات و آگاهیهای لازم پیرامون موضوع تخلیه
- انتخاب محل تخلیه براساس موضوع تخلیه
- تعیین لحن تخلیه کننده متناسب با افراد تخلیه شونده
- اطلاعات قبلی از نقاط ضعف تخلیه شونده
- صحبت بر سر مسائل مورد علاقه تخلیه شونده
- برخوردهای سریع و عجولانه با تخلیه شونده
- تهدید تخلیه شونده به عنوان موضع بالاتر
- انکار هویت خود تا آخرین لحظه در صورت افشای هویت
- حضور ذهن قوی تخلیه کننده بر اثر تجربه
- کوچک شمردن اطلاعات مورد نیاز
- استفاده از تکنیکی که هیچ شبهای در طرف مقابل ایجاد نشود
- دشمنان برای دستیابی به اطلاعات به هر روشی دست میزنند
- طرح پرسشهای پیدرپی تا فرد تخلیه شونده فرصت سوال نیابد
- معرفی خود به عنوان هوادار و طرفدار شخصیت طرف مخاطب
- ایجاد رفاقت با فرد تخلیه شونده
- تغییر موضوعات بحث در مواقع مناسب
- سوال را با سوالی پاسخ میگویند
- فریب با بهرهگیری از پوشش مناسب
اهداف دشمن از تخلیه تلفنی
- جمع آوری اطلاعات در خصوص مشکلات داخلی جامعه، در راستای بهره برداری تبلیغی
- شناسایی مشکلات دستگاه های اجرایی، جهت بهره برداری تبلیغی در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام
- کسب اطلاعات، در راستای دامن زدن به اختلافات جناحهای سیاسی کشور
- تلاش آگاهانه برای ایجاد اختلافات مذهبی، سیاسی و قومی در داخل کشور
- کسب اطلاعات با هدف ایجاد اخلال در روابط جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی